[TYPO3-UG Dutch] commerce iDEAL module, nog twee nachtjes slapen . . .

Joost Vollebregt | JV Websites info at jvwebsites.nl
Thu Nov 1 14:56:07 CET 2007

Hallo Michiel,

Ik ben heel erg benieuwd! Aangezien ik volgende week iDEAL moet integreren
met een tt_products webshop (ik weet het, ik ben ouderwets) en ik vast
dingen kan afkijken ;)

Voor welk iDEAL abbonement is dit geschreven, want je hebt zegmaar de
LITE/EASY versie van respectievelijk rabobank en abn amro, en jij hebt ing
gebruikt zag ik...

Ik moet ook de codes die terugkomen van iDEAL verwerken in het
ordersysteem... Heb ik daar dat "zwaardere" abonnement voor nodig? Want
anders krijg je alleen email terug als feedback?

Met vriendelijke groet,
Joost Vollebregt
JV Websites