[TYPO3-UG Dutch] waarden in html element

Bart Boeschen Hospers typo3 at ourlastyear.nl
Thu May 31 16:58:04 CEST 2007

Het kan zijn dat ik niet helemaal goed met de extentie overweg kan, maar
  ik zoek dit.

Ik maak in typo3 een html-element aan op een pagina, dit is in dit geval
een formulier die wordt doorgestuurd naar een andere (externe) pagina.

Nu wil ik het graag zo voor elkaar krijgen dat als het formulier door
een ingelogde fe user wordt ingevuld, zijn naam en emailadres alvast in
het formulier worden ingevuld. Op deze manier hoeft hij minder in te
vullen en alleen evt fouten te corrigeren.

Dit dat ik in het html element dit kan invullen:
<input name="name" value="###user-name###">

Groeten
Bart