[TYPO3-UG Dutch] freelancers css en typo3 gezocht

Nico Potvin nico.potvin at kandesign.com
Wed May 30 11:59:34 CEST 2007

Hallo,

Ik kan me even niet herinneren of dit gepost mag worden op de lijst,
maar kom.

Ik ben opzoek naar mensen die op freelance basis eventuele bepaalde
zaken kunnen en zich kunnen vinden in volgende beschrijving :

- typo3 minded
- template's opbouwen met webstandaarden (div's en css)
- typoscript machtig zijn
- eventuele customisatie van bestaande typo3 plugin's en typo3
plugin's bouwen
- snel en flexibel kunnen werken
- kan factureren

Moesten er mensen geïntreseerd zijn of meer info zouden willen, kan
je mij gewoon even een mailtje sturen en eventueel wat links van wat
je zo meestal doet.

Vriendelijke groeten

Nico
--