[TYPO3-UG Dutch] File upload extensie: opmaak

Remko Muis remko at familiemuis.net
Fri May 25 22:50:56 CEST 2007

Helaas, het werkt toch niet. Het bestand is aangepast, die rechten heb
ik gekregen door in typo3conf/localconf.php de optie
$TYPO3_CONF_VARS['EXT']['noEdit'] = 0 toe te voegen. Het bestand wordt
netjes opgeslagen, maar als ik de pagina laad, verschijnt er geen nieuwe
opmaak.

Kan iemand me hier bij helpen?

Groet,
Remko