[TYPO3-UG Dutch] File upload extensie: opmaak

Remko Muis remko at familiemuis.net
Fri May 25 22:29:50 CEST 2007

Hallo allemaal,

Toch maar weer eens de lijst raadplegen. Omdat mailformplus niet in
staat is een bestand als attachment te lezen, en uploads op niet al te
handige wijze in het bestandssysteem wegschrijft, dacht ik: waarom niet
onder het mailformulier gewoon een aparte extensie die wel de namen van
bestanden heel laat bij het uploaden: File Upload.

De opmaak wil ik echter in het hele formulier (dat dus eigenlijk uit
twee delen bestaat) gelijk houden, en dus heb ik het bestand
ext_typoscript_setup.txt een beetje zitten aanpassen. De input tags van
File Upload staan nu in de cellen van een tabel.

Helaas is er bij het laden van de webpagina niets van deze wijzigingen
in de opmaak te zien. De upload-button staat bijvoorbeeld lelijk dicht
onder het veld waarin de bestandsnaam/-pad moet komen.

Iemand een idee wat ik verkeerd gedaan heb of over het hoofd heb gezien?
Het klopt toch wel dat dit gedeelte van de config-file gewoon html bevat?

Groeten, en bij voorbaat dank voor iedere vorm van hulp,

Remko