[TYPO3-UG Dutch] nog maar eens proberen...

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Tue May 22 13:34:49 CEST 2007

Ik gok dat je default target voor internal links bedoelt?

Ga in je primaire template naar 'constant editor' en dan naar category
'advanced (3)'. Aldaar heb je

target for internal links (staat standaard op page), maak deze leeg.
Het zelfde geldt voor pageframe object.

Of is dit niet wat je bedoelt?

--

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [kvk: 34210081]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl/>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl/>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl/>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com/>