[TYPO3-UG Dutch] hoe kan ik het beste twee content elementen op een pagina krijgen ?

Roelof Wobben rwobben at hotmail.com
Tue May 22 13:33:58 CEST 2007

>From: "Bas v.d. Wiel" <j.a.m.v.d.wiel at tue.nl>
>To: TYPO3 Usergroup Dutch <typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de>
>Subject: Re: [TYPO3-UG Dutch] hoe kan ik het beste twee content elementen
>op een pagina krijgen ?
>Date: Tue, 22 May 2007 13:26:12 +0200

>Hoi Roelof,
>Je bent in je mail een beetje te vaag, ben ik bang. Wat bedoel je
>precies met 'op mijn manier', en wat gaat er mis bij het mappen van de
>template?
>
>Als het goed is, kun je via de TemplaVoila page-module content elementen
> [...]

Oke,

Zou proberen zaken te duidelijker te maken.

Wat ik gedaan heb is eerst de pagina in html gemaakt zodat ik kon zien , hoe
het eruit komt te zien.
De file geupload naar de fileadmin map.
Daarna de file gemapped en dit opgeslagen als een content element.
De mapping heb ik als volgt gedaan :

Tekst  -- field-link  - linkfield.
Plugin  - field-gast -  Typoscript Object Path.

Als ik nu nieuwe content maak, kan ik dus alleen maar de link maken en zie
ik geen velden om de plugin in te stellen.
Als ik het zonder de Flexible Content maak, kan ik de plugin instellen maar
niet de link.
Dat is dus mijn probleem.
nu heb ik ook geprobeerd om ze beide los te maken, maar dan zie ik wel file
links , maar geen mogelijkheid tot het maken van een interne link.

Hopelijk is het nu wat duidelijker ?

Groetjes,

Roelof