[TYPO3-UG Dutch] hoe kan ik het beste twee content elementen op een pagina krijgen ?

Roelof Wobben rwobben at hotmail.com
Tue May 22 13:19:24 CEST 2007

oke,

Ik denk dat ik dus nog niet helemaal thuis ben in de standaard mogelijkheden
van T3.

Wat ik gedaan heb is :

1) in html een template maken waar ik het wil plaatsen.
2) het mappen van de template.

en daar loop ik vast. IK kan op mijn manier het mappen niet zo instellen als
dat ik zou willen.

Bedoelen we nu hetzelfde of en ik helemaal op het verkeerde spoor bezig.

Wat bedoel je met werken met de page module. Ik kan daar op mijn manier
nergens vinden waar je de plaats kunt instellen.

Groetjes,

Roelof