[TYPO3-UG Dutch] hoe kan ik het beste twee content elementen op een pagina krijgen ?

Frans Saris franssaris at gmail.com
Tue May 22 12:57:51 CEST 2007

Beste Roelof,

of ik begrijp je vraag niet helemaal of jij bent nog niet helemaal bekend
met de standaard mogelijkheden van Typo3.

je kun via de pagina module meerdere content elementen onderelkaar plaatsen.
Bijvoorbeeld een tekst element, een plugin en een FCE.

Frans

Op 22-05-07 heeft Roelof Wobben <rwobben at hotmail.com> het volgende
geschreven: