[TYPO3-UG Dutch] Sorteren voor newloginbox listing

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Fri May 18 23:21:55 CEST 2007

Nog een uitbreiding op mijn vraag,
maar nu voor de BackEnd.

In de BackEnd wordt er ook gesorteerd op UID van de FEusers. Als je
een FEuser toevoegt, komt hij dus achteraan. Wat ik wil is dat de
FEusers in de Backend op alfabetische volgorde worden gezet. Ok het
is mogelijk door op het plusje te klikken of op username (listview
bij de FEusers), maar ik wil dat het automatisch gebeurt.

Hoe krijg ik dit (en onderstaande vraagjes) voor elkaar??

Gr Felippe

Op 17-mei-2007, om 15:24 heeft Felippe van Eekhout het volgende
geschreven: