[TYPO3-UG Dutch] template is zichtbaar op afgeschermde pagina's

Nico Potvin nico.potvin at kandesign.com
Fri May 18 17:26:10 CEST 2007

Hallo,

Ik had de vraag al is gesteld op de engelse userlijst maar geen reactie.

Bij mij vertoond typo3 bizar gedrag bij afgeschermde pagina's:

Ik heb op mijn pagina's hoofdnavigatie een usergroup gezet met het
vinkje include subpages aangevinkt zodat alle pagina's onder deze
pagina afgeschermd zijn. Als ik naar deze pagina surf zonder in te
loggen in de FE krijg ik de error pagina. wat correct gedrag is. als
ik surf naar en subpagina van deze pagina zonder in te loggen, krijg
ik niet de error pagina, maar een pagina die mijn template toont,
weliswaar zonder content, maar de pagina is zichtbaar. Ook mijn taal
links aan de rechterkan worden gerenderd met compleet foute links in.
Als ik inlog en terug naar de pagina surf is alles perfect in orde.

Ik gebruik typo3 4.04 en de template is gemaakt met css styled
content en wordt op de hoofdpagina ingesteld met TS. De error page
wordt met een domainrecord gezet.

heeft er iemand dit ook al gemerkt of een oplossing voor?

Groeten

Nico

--
Nico Potvin