[TYPO3-UG Dutch] Mailformplus probleempje

Remko Muis remko at familiemuis.net
Mon May 14 13:32:24 CEST 2007

Beste mensen,

Dankzij deze lijst weet ik van het bestaan van de extensie mailformplus,
waarvoor dank!
Hij is geïnstalleerd (versie 3.6.1), ik heb de plugin ingevoegd als
content element, en vervolgens eem mailformplus-element aangemaakt. Toch
verschijnt er geen formulier in mijn browser als ik de bewuste pagina
laad :-(

Hier zijn de eerste regels van de template:

> <form action="index.php?id=223" name="formulier" method="post">
>     <input type="hidden" name="id" value="###PID###" />
>     <input type="hidden" name="submitted" value="1" />
>     <input type="hidden" name="L" value="0" />
Mankeert daar wat aan? (id=223 is de redirect pagina)

In de broncode van de pagina is wel netjes de html-code van de template,
TEMPLATE ... </body></html> tags, kan ik het formulier wel als bestand
openen in Firefox.

Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt!

Remko