[TYPO3-UG Dutch] contact formulier probleem

Roelof Wobben rwobben at hotmail.com
Sun May 13 20:16:25 CEST 2007

Hoi ,

Ik heb een contactformulier gemaakt via de page-content mail-form.
Alles ingevuld zoals ik graag zou willen.
Maar de e-mail komt niet aan.
Nu weet ik dat mijn hosting-provider eist dat het adres in de from-header
een adres is van een site die bij hun gehost is. Die heb ik dus ingevuld bij
recieptent adres, omdat ik dacht dat het daar moest.

Wie weet of T3 zich aan deze regel houdt of hoe ik kan instellen dat T3 zich
aan deze regel gaat houden ??

Groetjes,

Roelof