[TYPO3-UG Dutch] xajax plugin en realurl

Rens Admiraal typo3 at ambitiondesign.nl
Wed May 9 11:25:26 CEST 2007

Goedendag,

Ik zit met een probleem met een extensie. Ik gebruik de xajax plugin
in een eigen extensie. Nou heb ik mijn extensie  aangepast zodat hij
ook werkt met realurl, maar vreemd genoeg krijg ik dan een
foutmelding met xajax, namelijk "you have whitespace in your
response". Nou kreeg ik de tip om met firebug te controleren wat er
gebeurt, en daarmee zie ik dat er een spatie voor de responsecode
gezet wordt.

Heeft iemand ooit eenzelfde probleem gehad, of enig idee hoe ik dit
kan oplossen???

Groetjes,
Rens