[TYPO3-UG Dutch] numbered list met letters in RTE

Roel Neumann roeln at kliniek-mcs.nl
Tue May 8 14:41:31 CEST 2007

Roel Neumann schreef:

> Hoi Ben,
> Goeie tip! Werkt goed. Maar als ik veel genummerde lijsten met letters
> moet aanmaken dan zou een knop een stuk sneller werken.
>
> Je kon toch ergens htmlRTE zo configuren dat alle beschikbare knoppen
> zichtbaar zijn? Zit daar ook niet zo'n knop bij die ik bedoel?
> Waar configureer je dat ook al weer?
>
> Roel
Hmm, ik was iets te snel met posten.

Heb al gevonden waar ik de RTE instellingen kan aanpassen.
Namelijk in Werkset Gebruikersbeheer --> TSConfig: options.RTEkeyList=*
zorgt dat alle buttons zichtbaar zijn.

Helaas kun je alleen kiezen uit ordered list en unordered list.

Dus genummerde lijsten met letters zal ik toch met de hand moeten doen
in de RTE code.

Of er moet een programmeur zijn die zo'n knop in de RTE kan maken.

Roel