[TYPO3-UG Dutch] vorige / volgende vraag.

Roelof Wobben rwobben at hotmail.com
Sat May 5 19:18:52 CEST 2007

Hoi,

Ik zou graag onder een pagina vorige volgende onder bepaalde pagina's willen
zien.
Nu weet ik dat onderstaande TS dit kan regelen :

lib.internalnav = HMENU
lib.internalnav {
   special = browse
   special {
   items = up|prev|next
   prev.fields.title = Previous page
   up.fields.title = Up a level
   next.fields.title = Next page
     }
     1 = TMENU
     1.NO {
      	linkWrap = | | |*||*||
      	 }
      	 }

Maar nu zou ik graag het volgende willen zien.
ik zou graag aan de linkerkant een bepaalde plaatje willen zien met
daarachter vorige en aan de rechterkant een ander plaatje met daarachter het
woord volgende.

Hoe moet ik dan de TS veranderen om dit voor elkaar te krijgen ?

Groetjes,

Roelof