[TYPO3-UG Dutch] Maximale hoogte image

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu May 3 13:28:58 CEST 2007

Eef Weenink schreef:
> Dag Bart,
>
> Het zit er zeker niet standaard in. Ik heb contact gehad met de ontwerper en
> die is niet van plan er vooralsnog tijd aan te besteden.
> Dus daarom zoek ik iets om de zaak te omzeilen.

Dan heb jij geluk. Er zijn nog minstens 28 ander gallery extensies die
deze feature wel hebben.

Maar je zou het ook even kunnen proberen met de constants-editor.
Een van de constanten bepaalt de maximale breedte van een plaatje.
Als dat wel werkt zet je die waarde in een conditie voor je jw-gallery.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg