[TYPO3-UG Dutch] kan titel en datum ook uit het content gedeelte gehaald worden ?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Mar 31 14:15:49 CEST 2007

Hoi Roelof,

Even afgezien van de vraag waarom je dat zou willen, het kan.
TYPO3 heeft de power van een Boeing747 maar de wendbaarheid en
flexibiliteit van een Spitfire.

Dus maak gewoon een object met de header en de datum en verberg ze in de
content.

Maar, aangezien de (eerste) kop in een aparte div (<div
class="csc-header csc-header-n1">) zit kun je deze toch al naar wens
manipuleren? Hiermee heeft css_styled_content al voor jou gedaan wat ik
je net adviseerde.

Enfin, kijk maar wat je het meest aanspreekt.

Om je vraag te beantwoorden: Ja het kan.

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg