[TYPO3-UG Dutch] content vraagje

Wiel, J.A.M van de j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Fri Mar 30 22:14:40 CEST 2007

Even heel snel hoor, maar ik vermoed dat je je entrylevel moet aanpassen. Zie ook de TSRef documentatie hiervoor. Dit zorgt ervoor dat je menu een instelbaar aantal niveaus dieper in de hierarchie begint en het item 'zwangerschap' bijvoorbeeld overslaat en pas bij Februari begint. Dit item 'Zwangerschap' zou je er handmatig boven kunnen plakken met een TEXT object. Anders heb je een menu van drie niveaus nodig.

Groeten,

Bas