[TYPO3-UG Dutch] menu in meertalige site werkt niet

Tom Lema tomlema at telenet.be
Thu Mar 29 11:10:52 CEST 2007

Als beginneling in Typo3 heb ik een testsite in elkaar gestoken met meertaligheid. Als template heb ik gebruik gemaakt van het template Schwarz (via rasi.ch), dat overeenstemt met het template Zen van mediatech.net;
Ik gebruik de meertalige tpl en heb de tpl geconfigureerd zoals beschreven in 'Tips & tricks' op typo3.org.
De vlaggetjes verschijnen zoals het moet en als ik bv op de home-page sta en op het Engelse vlaggetje klik, dan krijg ik inderdaad de Engelse versie te zien. Helaas, zodra ik dan op een ander menu-item klik, kom ik weer in de Nederlandse versie (default language).
Ik heb al her en der gezocht en van alles geprobeerd maar het lukt me niet.
Weet iemand onder jullie de oplossing?

Ik gebruik versie 4.0.5, geen Templavoilà; de testsite kan je bekijken via www.yoranlema.be

Tom