[TYPO3-UG Dutch] Sponsors gezocht voor IRFAQ

Ernst van Altena vanaltena at hetnet.nl
Wed Mar 28 16:26:12 CEST 2007

Hallo Bart,
Inderdaad is het wel handig te vermelden wat er gaat gebeuren en wat er
verwacht mag worden indien je een dergelijk project sponsort.

De nieuwe IRFAQ extensie zal onder andere uitgebreid worden met de volgende
functionaliteit:

Multilanguage support
Subcategorieen
Inline relational record editting (IRRE)
Verbeterde categorie filtering in het tonen van vraag en antwoord
Related FAQ items
Sortering in frontend
Frontend menu met categorieen
List, single, latest view
Zoekfunctie
Instelbare hoeveelheid items per pagina met bladerfunctie
Verbeterde ondersteuning voor het toevoegen van afbeeldingen (niet via RTE)
Versioning

Ik hoop hiermee een overzicht te hebben gegeven wat er gaat gebeuren in deze
120 uur. Persoonlijk denk ik dat het zeker de moeite waard is om dit project
te steunen en dat de T3 gemeenschap er een hele mooie extensie bij krijgt.

Groet,
Ernst van Altena

"Bart Veldhuizen [V-INT]" <bart at v-int.nl> schreef in bericht
news:mailman.94844.1174839594.21067.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...