[TYPO3-UG Dutch] EXT Manager warnings na update naar 4.1

R. van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Tue Mar 27 15:45:23 CEST 2007

Ton Akveld AT rode Lijn wrote:
> Hallo groep,
>
> Het zal ongetwijfeld wel ergens in een handleiding staan, maar de
> foutmeldingen die ik kreeg waren het gevolg van het niet volledig
> uitvoeren van de volgende stappen:
>
>    1. maak een backup van je database
>    2. download typo3_src-4.1.tar.gz
>    3. tar xvfz typo3_src-4.1.tar.gz
>    4. cd <cms-dir>
>    5. rm typo3_src
>    6. ln -s   ../typo3_src-4.1 typo3_src
>    7. cd typo3conf
>    8. touch ENABLE_INSTALL_TOOL
>    9. login op BE als admin
>   10. activeer Install Tool
> [...]
Hoi Ton,

zeker niet overbodig.
Ik het zelf ok het probleem en inderdaad na wat zoeken
moet je dus een compare zelf doen. Wat ik wel wat vreemd
vondt omda tde update wizards eigenlijk dat zou moeten doen
of adviseren....

Ikzelf had ook problemen met iconen in the BE in de pagetree.
Deze kon ik oplossen door mijn browser cache volledig te verwijderen.

Ries