[TYPO3-UG Dutch] htmlAREA error na firefox v2.0.0.3 upgrade met htmlAREA v1.5.1dev en typo3 v4.1

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Fri Mar 23 20:40:39 CET 2007

Hoi Allen,

Ik heb firefox geupgrade naar v2.0.0.3 en nu wil de wysiwyg htmlAREA
v1.5.1dev niet meer onder typo3 v4.1. Met IE werkt het gewoon, echter met
firefox v2.0.0.3 kun je de pagina editten maar als de RTE geladen wordt dan
verschijnt hij niet. Er komt nergens een javascript fout of zo terug. Ik heb
het op 3 verschillende servers getest met 3 verschillende php versies en
overal treedt hetzelfde op.

Iemand anders htmlAREA wel aan de praat met firefox v2.0.0.3 ?

Groeten,
Jordan van Bergen