[TYPO3-UG Dutch] mailform plus

Maarten Zuidland m.zuidland at mpzg.nl
Fri Mar 23 16:25:56 CET 2007

Ik had nog een vraagje over de mailform plus extensie..

Mijn emails worden niet opgemaakt via het template dat ik aangemaakt hebt. De template voor de emails staan in hetzelfde documement als de webform. Maar ze worden niet gebruikt bij het verzenden van een mail.

Ik krijg nu de format
[veldnaam]:[waarde]

weet iemand wat er mis kan gaan?

Mvg