[TYPO3-UG Dutch] mailform plus

Bas Heutink webdesign at inbalanshasselt.nl
Fri Mar 23 10:02:09 CET 2007

Weet iemand ook hoe je met een selectiebox in mailformplus de inhoud kan
laten onthouden als bvb. een fout is opgetreden?

Bij input zet je bvb. value="###value_contactpersoon###" zodat ie dit
onthoudt.

Maar hoe doe je dit bij
<select name="contactpersoon_geslacht"
value="###value_contactpersoon_geslacht###">
<option name="dhr" value="Dhr." selected="###selected###">Dhr.</option>
<option name="mevr" value="Mevr." selected="###selected###">Mevr.</option>
</select>

De waarden van selected="###selected###" onthoudt hij niet.

Groeten,
Bas