[TYPO3-UG Dutch] niet cachen van een getoonde datum

Wilfred Smit typo3 at doubleus.org
Wed Mar 21 18:56:46 CET 2007

Hoi Ronny,

Ik zelf gebruik onderstaande typoscript. COA_INT is er juist voor om
content te generen die niet gecached mag worden.

temp.teaser.50 = COA_INT
temp.teaser.50.1 = TEXT
temp.teaser.50.1 {
  case = lower
  data = date:U
  strftime = %A, %e %B %Y
  wrap = <div class="huidigeDatum"> | </div>
}

Groet,

- Wilfred -

Op woensdag 21-03-2007 om 12:29 uur [tijdzone +0100], schreef Ronny
Scheffer: