[TYPO3-UG Dutch] veld usergroup van frondend user

Barbara Wijbenga bvschepen at home.nl
Wed Mar 21 18:21:14 CET 2007

Ik heb een pagina waar mensen zich kunnen registreren om daarna te kunnen
inloggen. Als het formulier verstuurd wordt, wordt met php en mysql een
website user aangemaakt in Typo3. Alleen ik kan het veld usergroup niet
vullen. Het is een BLOB en ik kan in phpmyadmin niet zien wat de waarde is.
Als ik de waarden in de tabel exporteer staat er 0x31, maar als ik dat
invoer klopt het nog niet.

Wat moet ik in php invoeren als waarde voor usergroup om de nieuwe user in
de goede groep te krijgen?

Bedankt,
Barbara