[TYPO3-UG Dutch] sitemap

Jacco van der Post [Netcreators] jacco at netcreators.com
Wed Mar 21 17:08:59 CET 2007

Hey Leen,

Graag gedaan en succes.

En hoi Ric,

Bedoel je nou het spelfoutje omdat ik eventjes webmail had gebruikt? Fijn
dat je daar 2 maal een opmerking over maakt.

Trouwens ik meende wel eens gelezen te hebben dat het plaatsen van
vacatures niet de bedoeling was op deze mailinglist, dus ook niet stiekem
in je sig :P

Dus misschien tijd voor een eigen retrospectie?