[TYPO3-UG Dutch] netwerk vraag

R. van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Wed Mar 21 12:32:46 CET 2007

Hoi Remco,

ik gebruik zelf sshfs. Ik geloof dat er ook een windows client is
( ik gebruik geen windows hier).

Ikzelf zit echter een 300kbs connectie en kan ik vanuit Ecuador mijn
/var/www mounten en zie ik alle files terug op mijn computer en gaat
redelijk snel.

Voor het editen van bestanden. Het mooi is dat net zoals samba het
geheel transparant is voor je applicaties, wat met FTP/sFTP niet het
geval is.

laat het ons weten waar je eventueel een windows client gevonden heb.

groet,
Ries