[TYPO3-UG Dutch] niet cachen van een getoonde datum

Ronny Scheffer mrcool at home.nl
Wed Mar 21 12:29:41 CET 2007

Beste lijst,

Ik heb een probleempje met een stuk TEXT waarin een datum staat. Dit is een
weergave van de huidige datum geformateerd op de manier zoals dat in het
land van de geselecteerde taal gebruikelijk is. Het probleem is nu dat deze
datum gecached word en dus soms de datum van gisteren weergeeft. Het
uitschakelen van de caching op de pagina is geen optie omdat het op alle
pagina's staat en de pagina's nog wel gecached moeten worden.

Dit is de code:

# Display current date
temp.currentDate = TEXT
temp.currentDate.data = date:U
[globalVar = GP:L = ]
  temp.currentDate.strftime = %A %#d %B %Y
[global]
[globalVar = GP:L = 0]
 temp.currentDate.strftime = %A %#d %B %Y
[global]
[globalVar = GP:L = 1]
  temp.currentDate.strftime = %A %#d %B %Y
[global]
[globalVar = GP:L = 2]
  temp.currentDate.strftime = %A %#d %B %Y
[global]
[globalVar = GP:L = 3]
  temp.currentDate.strftime = %A, %#d. %B %Y
[global]
[globalVar = GP:L = 4]
  temp.currentDate.strftime = %A %#d %B %Y
[global]
temp.currentDate.wrap= <h4> | </h4>

Deze wordt middels de onderstaande code op de marker in de HTML file
geplaatst.

subparts.currentDate < temp.currentDate

Ik heb al wat dingen geprobeerd met USER_INT, maar dat is volgens mij alleen
voor plugins, toch?
Heeft iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat deze datum niet meer
gecached word?

Groet,
Ronny