[TYPO3-UG Dutch] netwerk vraag

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Wed Mar 21 11:07:45 CET 2007

Hallo Remco,

Samba zou in principe niet langzaam moeten zijn. In ieder geval niet
langzamer dan het netwerk in Windows normaal is (wat soms inderdaad wel
erg langzaam kan zijn). FTP zou in iedergeval een optie zijn, maar dit
kan ook langzaam zijn. Als de server niet in jullie lokale netwerk staat
zal het waarschijnlijk op geen enkele manier echt snel gaan.

Met vriendelijke groet,

Rudy Gnodde
WIND Internet
http://www.windinternet.nl