[TYPO3-UG Dutch] Typo3 Server

Maarten Mandemaker maartenmandemaker at gmail.com
Mon Mar 19 16:46:29 CET 2007

Beste Bas,

Bedankt voor je (zeer) uitgebreide antwoord. Ik ben bekend met een tekstmenu
en kan dit ook wel maken. De keuze voor het grafische menu is puur
gemaktzucht geweest omdat ik deze al vrijwel klaar had, en onwetendheid dat
het zoveel snelheid kon schelen.

Terwijl ik redelijk wat van HTML weet is CSS nog nieuw voor me, momenteel
gebruik ik CSS alleen in combinatie met een gewone HTML templates waarin ik
classes aanmaak. Ik ben toevallig vorige week mijn eerste website in CSS
gaan maken en het is geloof ik niet zo moeilijk als ik dacht.

Wat ik ga doen: Sowieso je advies opvolgen met het tekstmenu, ik geloof dat
dat de makkelijkste en meest effectieve manier is. Daarna even kijken of ik
de template kan ombouwen naar CSS.

Nogmaals bedankt!

Grt. Maarten