[TYPO3-UG Dutch] Typo3 Server

jean-pierre damen typo3 at neurotransmitter.nl
Mon Mar 19 16:14:18 CET 2007

Met 20.000 pageviews is 256 MB dedicated hosting meer dan goed te doen.
Let wel op dat bij dedicated hosting in de meeste gevallen geen
systeembeheer zit inbegrepen.

Managed dedicated hosting (inclusief systeembeheer) is meestal een
stuk duurder dan de prijzen die jij noemt.
Je hebt ook semi-manages dedicated hosting zodat in ieder geval
kritische updates worden uitgevoerd en alle services gegarandeerd
blijven draaien.

Als je Unmanaged dedicated hosting neemt moet je voor de drommel wel
weten waar je mee bezig bent qua serverbeheer :)

Ik heb semi-manages dedicated hosting en ben zeer tevreden. Ik kan
zelf redelijk systeembeheren maar ben geen groot licht op dat gebied

Groet,

JP Damen