[TYPO3-UG Dutch] cag_pagebrowser probleem

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Fri Mar 16 18:02:08 CET 2007

Ik heb toch het idee dat je de handleiding niet goed gelezen hebt,
anders zou je deze vraag niet stellen. Zoals ik net al zei, moet je
inderdaad de map knop gebruiken. Je kunt daarmee zelf bepalen waar de
pagebrowser verschijnt. In je template kun je hiervoor dus een div
aanmaken, waarin de pagebrowser dan verschijnt.

Groeten en succes,
Edwin.