[TYPO3-UG Dutch] cag_pagebrowser probleem

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Fri Mar 16 17:16:33 CET 2007

Hoi Roeloef,

Ook ik werk met templavoila. Heb je de pagebrowser wel gemapped met
templavoila?

Mapping type: element
Editing type: Typoscript Object Path
		Object path: plugin.tx_cagpagebrowser

Daarna het volgende in je DS (DataStructure, gegevens structuur, in de
list module onder storage folder) opnemen:

             <field_pagebrowser type="array">
                 <tx_templavoila type="array">
                     <title>Pagebrowser</title>
                     <description>Map this to the place you want the
pagebrowser to be</description>
                     <sample_data type="array">
                         <numIndex index="0"></numIndex>
                     </sample_data>
                     <eType>TypoScriptObject</eType>
                     <eType_EXTRA type="array">
                         <objPath>plugin.tx_cagpagebrowser</objPath>
                     </eType_EXTRA>

<TypoScriptObjPath>plugin.tx_cagpagebrowser</TypoScriptObjPath>
                 </tx_templavoila>
             </field_pagebrowser>

Het zou nu moeten werken.

Groeten,