[TYPO3-UG Dutch] twee tt_news vraagjes

Roelof Wobben rwobben at hotmail.com
Fri Mar 16 15:28:27 CET 2007

Hoi Daniel,

Om even te verduidelijken wat ik wil, is deze site
http://www.tamarawobben.nl omzetten in een t3 site met een mooier menu,
mooier gastenboek en een mooier fotoboek.
Menu heb ik werkend gekregen (foldout menu), ook het gastenboek (modern
guestbook).
Fotoboek moet ik nog uitproberen, Maar eerst wil ik textueel de site voor
elkaar krijgen.

Groetjes,

Roelof