[TYPO3-UG Dutch] KvK / BTW

Frans Saris franssaris at gmail.com
Fri Mar 16 12:10:16 CET 2007

Hoi Melvin,

er staat toch "maar niet op folders, affiches en advertenties".

Een website is niets meer dan een folder/affiche. Misschien een dynamische
maar het blijft een folder/affiche.

Uit welke tekst maak jij op dat het wel verplicht is?

groeten
Frans

Op 16-03-07 heeft Melvin Struiksma <melvin.struiksma at omaha.nl> het volgende
geschreven: