[TYPO3-UG Dutch] KvK / BTW

Nico Potvin nico.potvin at kandesign.com
Fri Mar 16 12:00:35 CET 2007

Bedankt voor de tip,

Ik heb even gekeken op de site van de Kruispunt Bank:
http://mineco.fgov.be/enterprises/crossroads_bank/KBO_nl.htm#P223_15901

Helemaal beneden staat waar het vermeld moet worden en wie het moet
doen.
Maar niets specifiek over het ook op de website moet.

Op de huidige site zal dit inderdaad niet opstaan..
De nieuwe site, die volledig in typo3 is en mede ontstaan dankzij de
hulp van iedereen hier waarvoor dank!, zal er mee rekening houden en
binnenkort online komen te staan.

Groeten

Nico