[TYPO3-UG Dutch] Links worden niet gelinkt?

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Wed Mar 14 17:58:25 CET 2007

Hallo lijst,

Momenteel probeer ik een link lijst aan te leggen. Eigenlijk gaat alles
goed, het enige probleem is dat de links niet gelinkt worden. Dat wil
zeggen; de linklijst verschijnt zoals die moet verschijnen, maar de
links zijn allemaal gewone tekst die niet in een <a> tag staan.

Eerst dacht ik dat het aan de extensie lag, maar ik heb hetzelfde
probleem nu al met 3 verschillende link list extensies. Weet iemand wat
hier aan de hand kan zijn?

Groeten,
Edwin.

PS: op een andere installatie heb ik met eenzelfde linklist extensie
nooit dergelijke problemen gehad.