[TYPO3-UG Dutch] aanmaken van FE_users

H.E. Weenink, Aristo WebDesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Wed Mar 14 15:15:57 CET 2007

Dag Remco,

Misschien is er een extensie, maar ik zou het zo doen:
Eigenaar in BE als groep aanmaken
Gebruiker/eigenaar in BE als groep aanmaken.
In BE de FE-groepen in verschillende sysfolders zetten. Access tot deze
folder geef je alleen aan de groep BE-users die mag wijzigen.
In Plugin aangeven dat de namen in meerdere sysfolders staan.

Groet, Eef