[TYPO3-UG Dutch] Lege source

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Mar 12 17:01:47 CET 2007

Maarten Zuidland schreef:
> Melvin,
>
> Voorlopig is dit heel mijn script. Eerst wil ik iets zien op mijn
> scherm. Autoparser had ik eerst wel, maar ik ben nu stap voor stap aan
> het terug gaan, kijken wanneer het wel werkt.

Dat lijkt me een goede methode.

Nog een keer een checklist:

Het is je gelukt om de standaard template met HELLO WORLD! op het scherm
te krijgen.
Ja toch?

Dan lijkt het me raar dat de rest niet lukt.

Klik op het woord achter het wereldbolletje helemaal bovenaan in de pagetree
Klik dan in het menu op template(sjabloon)
Nu krijg je een overzicht van alle templates. Gooi alle overbodige nu
eens weg, zodat je alleen die van de root pagina overhoudt.

Controleer in die laatste template of je alleen en uitsluitend het
volgende hebt ingevuld:
de template titel

dit stukje typoscript in het setupveld (copy/paste)

page = PAGE
page.10 = TEMPLATE
page.10 {
	template = FILE
	template.file = fileadmin/template/main/template_01.html
}

bij Clear de velden Constants en Setup aangevinkt

Rootlevel aangevinkt

En verder helemaal niets aanpassen.

Weet je niet of je misschien al iets hebt verstierd in de template?
Weggooien en een nieuwe maken.

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg