[TYPO3-UG Dutch] Lege source

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Mar 12 15:41:36 CET 2007

Maarten Zuidland schreef:
> Op moment ben ik het volgende gaan doen. Ik heb TemplaVoila
> geinstalleerd, en er mee aan de slag gegaan.

Beste Maarten,

TemplaVoilà is iets heel moois. Maar niet eenvoudig. Als je echt een
hekel aan TYPO3 wilt krijgrn moet je direct daar mee beginnen.

Mijn advies: TV even weer uninstallen en teruggaan naar je Modern
Template Building.

Als je daarmee kunt werken, begrijpt hoe en waarom iets werkt, of niet
werkt, ga dan weer op de TemplaVoilà tour.

TYPO3 is echt een Boeing 747 waarmee jij een transatlantische vlucht
wilt maken terwijl het taxiën nog niet eens goed gaat.

En dat ligt niet aan je arme PC. Dat beestje kan er niets aan doen. Nee,
het zit tussen jouw oren. Of liever gezegd, het zit er nog niet.

Heb je wat gehad aan mijn vorige antwoord?
Werkte dat?

Ga dan stapje voor stapje verder een webpagina maken. En dan nog één. En
nog één. En voor je 't weet heb je een site. Daarmee heb je het neuswiel
even van de grond gehad.
Dan komen de kunstjes: Newloginbox, FE-user registration, indexed
search, realURL, tt_news, een forum en een fotoboek. Dan heb je daarmee
je eerste regionale vluchten gemaakt.

Kijk dan eens weer naar TemplaVoilà. Dat is dan ook kinderspel. Niet
moeilijker dan een doorstart in de mist op de automatische piloot.

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg