[TYPO3-UG Dutch] Bulletin Board vs Forum....LOL!

Sander Vogels (TYPO3.nl) sander at typo3.nl
Mon Mar 12 14:48:36 CET 2007

Ola,

Voor iedereen die het Engels niet zo goed machtig is (velen hier
blijkbaar, lijkt me wel lastig als je een developer bent):
BULLETIN BOARD = ENGELS VOOR FORUM!!!!
Forum, discussion board, bulletin board, allemaal één pot nat, het TYPO3
bulletin board heet niet voor niets CHC_Forum..
http://typo3.org/extensions/repository/?tx_terfe_pi1%5Bview%5D=search&no_cache=1&tx_terfe_pi1%5Bsword%5D=forum

Mochten jullie die op typo3.nl intensiever willen gebruiken en iets
missen in de config dan kun je dat gewoon ff melden ter aanpassing. Wil
je moderator worden ben je ook welkom.

Er is overigens een mooie tussenweg om van een mailinglist een forum te
maken, te weten de software 'Jive'. We hebben deze reeds over een
heleboel mailinglists heen gelegd dankzij een gesponsorde licentie maar
nog niet over de user-group lists. Ik ben er wel mee bezig om dat gedaan
te krijgen.
Nieuwsgierig? Bekijk het (nog in beta maar binnenkort kondig ik het
officieel aan): http://support.typo3.org

Have fun!
Sander

--