[TYPO3-UG Dutch] Lege source

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Mar 12 14:38:09 CET 2007

Maarten Zuidland schreef:
> Boubkar,
>

> Volgens de tutorial Modern Template Building, pagina 24, zou ik nu de
> template file zelf moeten zien. Het zou dus niet uit moeten maken of ik
> wel of niet iets gedefinieerd heb. Daarnaast bestaat het zelfde probleem
> ook als ik de template met TemplaVoila heb bewerkt.

In principe moet het werken.

Even een paar punten afwerken:
1. je schrijft in je posting page consequent als Page, maar zo staat het
niet in je template, hoop ik. TYPO3 deelt hoofdletters uit volgens het
camelCase principe. Dat wil zeggen dat een ts-script woord NOOIT
(althans bijna nooit) met een hoofdletter begint. Als een woord bestaat
uit een paar woorden beginnen het tweede en volgende woorden wel met een
hoofdletter. Voorbeelden: admPanel, wrapItemAndSub enz

2. Je template is wel een root template? D.w.z. dat de velden Clear:
Constants en Setup, en Rootlevel aangevinkt staan?

3. Een klassieke: je hebt het path naar je template goed gespeld?

Meer kan ik zo even niet bedenken wat er fout zou moeten zijn.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg