[TYPO3-UG Dutch] T3UG aantal leden

Sander Vogels (TYPO3.nl) sander at typo3.nl
Mon Mar 12 14:18:19 CET 2007

Hallo allemaal,

Onze TYPO3 UG NL/BE heeft dit weekend een mijlpaal gehaald want het 250e
lid heeft zich geregistreerd op typo3.nl! Ik zou zeggen 'op naar de
duizend!' ;-)

Een update over de User Group dag. Er is reeds een lokatie, ik werk
echter nog aan het concept. Ik ben nu namelijk bezig om in de hele
wereld de UG dagen onder een zelfde vlag en format te organiseren en dat
kost eventjes zoals je zult begrijpen. Afgelopen weekend was er General
Assembly van de T3A in Zurich en daar heb ik met een vijftal landen
akkoord bereikt over de nieuwe opzet dus er zit al wel vaart in. Ik hoop
dat we mei nog gaan halen maar het kan ook wel eens juni gaan worden. Ik
meld me hier als er nieuws is.

Groetjes,

Sander Vogels
TYPO3 User Group NL/BE