[TYPO3-UG Dutch] Forum POLL

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Fri Mar 9 19:14:41 CET 2007

Tja, ik vind persoonlijk een dergelijk forum niet 'volwassen' genoeg.
Dan ga ik liever voor phpBB2 plus of YaBB

Maarten Mandemaker schreef:
> Ik heb het op dit moment niet live staan.. maar het forum op typo3.nl is
> gewoon standaard. Als je de extensie gewoon installeert en even alles goed
> instelt (5 min werk, 15 min met handleiding) dan ziet het er zo uit.
>
> http://www.typo3.nl/communicatie/bulletin-board/
>
> Grt. Maarten

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [kvk: 34210081]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl/>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl/>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl/>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com/>