[TYPO3-UG Dutch] Forum POLL

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Fri Mar 9 12:46:15 CET 2007

Hij bedoelt inderdaad hoe het gemaakt wordt...

Conclusies lijken mij duidelijk: iedereen gebruikt wat hij/zij het
gemakkelijkste vindt.

Iedereen blij...

RIc

Melvin Struiksma wrote:
> hawaia
>
> misschien dat ik dan ook zeikerig ben, maar wat is het verschil tussen een typo3 forum of een
> oscommerce forum.
>
> Of bedoel je hoe het gemaakt wordt?
>
> Gr.
>
> Melvin.

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV
TYPO3 | Online Marketing | Domeinstrategie

Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T. 078 635 1200
Skype: roodlicht <callto://roodlicht/>
F. 084 834 9697
M. 064 808 6196
W. www.alternet.nl <http://www.alternet.nl/>
KvK nr.: 23092865
alterNET zoekt:
Ervaren PHP programmeur (locatie Dordrecht)
http://www.alternet.nl/EM_VAC122006.142.0.html

*Disclaimer: *
This message (including any of its attachments) may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended recipient,
please notify the sender immediately by e-mail or telephone +31 (0)78
6351200 and delete this message from your system. Any disclosure,
distribution, copying or printing of this message is strictly prohibited
unless otherwise stated. You are advised to carry out a virus scan
before opening any attachments as we do not accept any liability
whatsoever for any damage sustained as a result of any software viruses.