[TYPO3-UG Dutch] Forum POLL

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Fri Mar 9 11:37:59 CET 2007

Ik ben op zich tevreden met deze lijst, het functioneert prima wat mij
betreft. Enige nadeel dat ik me kan voorstellen is dat sommige
beginnende typo3-ers niet direct de weg weten te vinden naar deze lijst
omdat de meesten gewend zijn aan een forum.

Echter, bestaat de kans niet dat een extra typo3 forum de lezers en dus
informatie decentraliseert? In dat geval zouden berichten die op een van
beide plekken gepost worden minder worden gelezen, wat me niet direct
een voordeel lijkt.