[TYPO3-UG Dutch] ImageMagick op Windows

Frans Saris franssaris at gmail.com
Fri Mar 9 11:39:56 CET 2007

Hoi,

liep zojuist tegen het zelfde probleem aan. Heb toen imagemagick in de php
map geinstalleerd.

Daar vind typo imagemagick wel, ik verwacht dus dat het probleem er in zit
dat de locatie van je imagemagick bestanden niet bereikbaar is voor
apache/php. Waarschijnlijk dien je het pad op de een of andere manier op te
geven in je apache conf)

Frans

Op 08-03-07 heeft Joost Vollebregt <info at jvwebsites.nl> het volgende
geschreven: