[TYPO3-UG Dutch] Forum POLL

Kees van der Hall KvdHall at xs4all.nl
Fri Mar 9 11:00:11 CET 2007

Zie alle berichten.

We leven in de tijd van evolutionair ontwikkelen. Vroeger heette die "nog
een stukje erbij breien".

Vooraf definieeren wat de eisen en wensen zijn is een moeizaam traject.
Ik blijf op het standpunt dat je beter gebruik kunt maken van wat er al is.
Om een aantal redenen. Ten eerst omdat de functionaliteit die je graag wil
hebben zich zelf ook nog niet bewezen heeft.
Er al energie is gestoken in het forum op www.typo3.nl
Ik deze extensie niet slecht vind werken. E-mail sturen na het posten van
een bericht standaard aanwezig is.
En je kunt direct beginnen.

Om in metaforen te blijven spreken. Toen de website www.typo3.nl werd
gepubliceerd was er al een frisse wind.
We hebben alleen vergeten dat je hiermee ook een zeilboot kunt laten varen
van A naar B.

Kees van der Hall